Recent content by heelsandeers

  1. heelsandeers

    FOOD THREAD VOL. GRUB LIFE

    Yes, roasted tomatillos, garlic, and serranos; onion, cilantro, salt Right is salsa de aguacate. Avocado, water, lime juice, garlic, cilantro, salt The two mixed together is nice as well
  2. heelsandeers

    FOOD THREAD VOL. GRUB LIFE

    New kettle for pops for Father’s Day. Broke it in with some carne asada
  3. heelsandeers

    FOOD THREAD VOL. GRUB LIFE

    Mans sold out the lumpia spot himself :lol:
  4. heelsandeers

    The Combat Jack Show Thread

    Someone said body like Charla, mind like Wax :lol:
  5. heelsandeers

    FOOD THREAD VOL. GRUB LIFE

    :smh:
  6. heelsandeers

    FOOD THREAD VOL. GRUB LIFE

    Wash it down with an ice cold coca cola and you'll have no worries
  7. heelsandeers

    FOOD THREAD VOL. GRUB LIFE

    al pastor for lunch
  8. heelsandeers

    FOOD THREAD VOL. GRUB LIFE

    Not gonna lie, I've done this :lol: If reheating leftovers or something in the oven, sometimes I'll skip the plate and get straight to business
  9. heelsandeers

    FOOD THREAD VOL. GRUB LIFE

    I think I have my iced coffee recipe down. The cocktail shaker method has been solid Cut the water normally used for the coffee in half --> pour coffee into cocktail shaker filled with ice --> strain into tumbler filled with ice Better than cold brew imo
  10. heelsandeers

    FOOD THREAD VOL. GRUB LIFE

  11. heelsandeers

    FOOD THREAD VOL. GRUB LIFE

    5 of may favorite ingredients. Looks good as hell What all was in the braising liquid besides wine?
  12. heelsandeers

    FOOD THREAD VOL. GRUB LIFE

    Never thought about coffee ice cubes 🤔 Yeah might try making it the night before. I just figured it wouldn't be as good as fresh I started using less water to brew accounting for the ice but it still doesn't cool fast enough and just melts everything I think tomorrow I'm going to try a...
  13. heelsandeers

    FOOD THREAD VOL. GRUB LIFE

    Switched to iced coffee lately with the warm weather Haven't figured out how to master it yet and not trying to take more than 5 mins in the morning Just dumping hot coffee on ice ain't it :lol:
  14. heelsandeers

    The Combat Jack Show Thread

    Oh nice. Thought the free eps were done New ones weren't showing up in my feed for some reason
  15. heelsandeers

    The Combat Jack Show Thread

    Where y'all listening to Joe's pod at? It def isn't on that $5 or $10 patreon :lol: Last episode I see was 440 on May 22nd
Top Bottom
  AdBlock Detected

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker or head over to our upgrade page to donate for an ad-free experience Upgrade now