Recent content by hiinkle

  1. hiinkle

    Legit check on Freshwater Griffeys!

    any help is appreciated!
  2. hiinkle

    Air Jordan VII "Olympic GOLD Medal" PE's!

    silver is wayyyy better imo
  3. hiinkle

    PNW Clothing

    is it a coincidence that 206 people like it on fb? lol some pretty dope shirts tho!
  4. hiinkle

    A Piece of Seattle/Sonic history. RAY ALLEN SIGNED BASKETBALL

    damn thats crazy to find it at goodwill lol
  5. hiinkle

    AIR JORDAN XI RETRO "BLACKOUT" PROMO SAMPLE

    These dont look all that good to me.
  6. hiinkle

    Air Jordan 5 "Grape" MAY 4th, 2013 - $160

    DAMN! i missed the 06 release! Hopefully i can get a pair this time, cant wait!
  7. hiinkle

    MJ wearing black/gum soled XI's

    the gum sole is pretty sick
Top Bottom