Bay Area Concert Thread : Venues, Show times/dates, sites to buy tickets.

Discussion in 'NorCal' started by lb510, Apr 27, 2011.

  1. 1982

    1982

    405
    301
    Joined
    Jul 19, 2012
    You called it and I knew Sac was going to get it bad since it was the next show after all the media heard about SJ! He actually ended the show SMFH Dude might as well cancel his tour. He has like 30 shows left and it's going to get progressively worse!
     
    Last edited: Nov 20, 2016
  2. mastamind

    mastamind

    208
    30
    Joined
    Aug 5, 2012
    Wonder if this weeks shows issues had anything to do with it being donda'a West anniversary of her passing
     
  3. tikiwiki

    tikiwiki

    3
    10
    Joined
    Mar 1, 2017
    Anybody here seeing J. Cole at Oracle in Oakland?
     
  4. droseph

    droseph

    1,199
    192
    Joined
    Jan 3, 2011
    Anyone going to Outside Lands this year? Lineup is very underwhelming for a 10th anniversary show
     
  5. tide619

    tide619

    2,398
    919
    Joined
    Nov 27, 2005
    ^^ Prob gonna get tix for whatever day Solange performs.. hopefully it'll be the same day as either

    ATCQ or Kaytranada or Thundercat.. I guess that's it.. yea that line up is weak
     
  6. MetalMario

    MetalMario formerly m4riol

    7,841
    2,668
    Joined
    Sep 25, 2008
    didn't even know lineups came out. but yeah it's skippable to me
     
  7. urbano wears nikes

    urbano wears nikes

    1,556
    35
    Joined
    Feb 16, 2004
    I got tickets for Outside Lands.. gonna be my third straight year. Yeah this year's lineup didn't really blow me away but my brother lives like across the street from the park so it's a party all weekend. :smokin
     
  8. mastamind

    mastamind

    208
    30
    Joined
    Aug 5, 2012
    Easy pass for Outside Lands this year
     
  9. dland24

    dland24

    22,794
    2,124
    Joined
    Nov 19, 2007
    Weeknd at Oracle in October.  Tickets purchased.
     
  10. mike honcho

    mike honcho

    2,510
    1,849
    Joined
    Apr 4, 2013
    Deciding if I want to go to the Oakland show or Vegas show or both lol.
     
  11. wayniac211

    wayniac211

    5,880
    3,218
    Joined
    Jul 25, 2012
    Ub40 live in San jo today. Amped :smokin
     
  12. MetalMario

    MetalMario formerly m4riol

    7,841
    2,668
    Joined
    Sep 25, 2008
    G Easy performing at 1015 Folsom next thursday on the 27th. super low key/unannounced until the last second.

    also the A's game on the 28th you'll get a free bobblehead of Easy with your A's Ticket lol
     
  13. mastamind

    mastamind

    208
    30
    Joined
    Aug 5, 2012
    That g eazy show sold out with the quickness.
     
  14. MetalMario

    MetalMario formerly m4riol

    7,841
    2,668
    Joined
    Sep 25, 2008
    I go two. Reselling them tho. $100 each
     
  15. wayniac211

    wayniac211

    5,880
    3,218
    Joined
    Jul 25, 2012
    Got a vendors gig @ outside lands 8)
     
  16. MetalMario

    MetalMario formerly m4riol

    7,841
    2,668
    Joined
    Sep 25, 2008
    with what company? I went 3 years ago when Yeezus came out and it was dope. but yeah the vendors got to go out and about. free ticket in and when its the last shows of the night yall are packed up and done so you got time to catch one of the last/best acts of the night:smokin
     
  17. wayniac211

    wayniac211

    5,880
    3,218
    Joined
    Jul 25, 2012
    Prob State Farm or match.com. I'll have that green on deck
     
  18. MetalMario

    MetalMario formerly m4riol

    7,841
    2,668
    Joined
    Sep 25, 2008
    lit answer:lol:
     
  19. mike honcho

    mike honcho

    2,510
    1,849
    Joined
    Apr 4, 2013
    Anyone know if Gucci is performing with Weeknd on 10/8 @ Oracle??

    I was looking at tickets online and all other stops on the tour list Weekend, Gucci, and NAV except for Oracle which only says Weeknd.
     
  20. MetalMario

    MetalMario formerly m4riol

    7,841
    2,668
    Joined
    Sep 25, 2008
    Check Gucci's schedule if he's touring and if he's around our parts with a day off I'd might get excited and hopeful