One of the Most Disturbing Movies I've Seen ...

8,195
1,859
Joined Jul 19, 2012
I seen VHS and it weirded me out lol. The first story/tape was the best one b/c I wasn't even expecting that too happen.
 

Sir San Diego

formerly brolic scholar
12,460
10,881
Joined Feb 20, 2011
Man, looking back the tapes weren't that bad, but just the way they were put together in that old 70's 80's style was just odd and off putting. Mix that with being 15-16 lol
:lol:

Yoooo!

You just reminded me of one time me and the homies were watching one of those faces of death type movies and there was one part where this dude was burned alive for raping some girl. They tied him to a tree and lit him on fire.

One of the homies was like "I gotta use the bathroom". Next thing you know we all heard a thud. Dude fainted because he was so disturbed. :lol: :smh:

But yeah, VHS was pretty dope. I watched Snowpiercer last night. That was a pretty strange movie. One of the most disturbing movies was The Road. :smh: I hugged my daughters all day after watching that.
 
8,772
1,357
Joined Feb 15, 2009
A Serbian Film......PERIOD

if you want to be disturbed by non consensual violent sex between a father and his 4 year old son, or even sex between an adult man and a newborn watch that

:x :x :x :x :x :smh: :smh: :smh: :smh:


newborn? really?


ahh what the human mind can imagine when trying to raise the bar of disturbing images.. :smh: who in their right mind would take a role like that?
 
8,353
4,710
Joined Jun 1, 2013
 
A Serbian Film......PERIOD

if you want to be disturbed by non consensual violent sex between a father and his 4 year old son, or even sex between an adult man and a newborn watch that



newborn? really?


ahh what the human mind can imagine when trying to raise the bar of disturbing images..
who in their right mind would take a role like that?
A serbian would

That film has been banned in a lot of countries, and for good reason.
Somehow it's unedited full cut is on youtube and still not taken down.
 
7,740
2,088
Joined Jun 4, 2009
Yall ain't seeen nothing I posted about laying eyes on a snuff film in a different thread.

Saw two dudes break into a home and gut a guy and a girl and one dude began to smash the guts smh( like literally the guts)


My homie had one creepy brother. Till this day idk where this dude was able to download this ish from or where in the world one would find that crap. Son had like 5 films
 
Last edited:
18,237
20,496
Joined Dec 3, 2013
Yall ain't seeen nothing I posted about laying eyes on a snuff film in a different thread.

Saw two dudes break into a home and gut a guy and a girl and one dude began to smash the guts smh( like literally the guts)


My homie had one creepy brother. Till this day idk where this dude was able to download this ish from or where in the world one would find that crap. Son had like 5 films
man COME ON!


can we implement a negative rep system
 
323
196
Joined Feb 2, 2015
Dan man, wish I would've joined this forum, years ago. Just read through all 11 pages of this thread, I've seen damn near all movies listed lol

Didn't know if Audition was on there. I saw the devil. South Korea has been killing the revenge thriller game these days
 
7,740
2,088
Joined Jun 4, 2009
man COME ON! :smh: :smh: :smh: :smh: :smh: :x :x :x :x :x

can we implement a negative rep system
Just sharing a memory a lot of the homies were scared to go over after that

There's also a movie out there idk if anyone talked about it on here am sure it's well know.

Takes place in a jungle and some crazy ish happens one scene I remmeber is a chick getting a rock up the yambs
 
Last edited:
7,740
2,088
Joined Jun 4, 2009
I found out the film with the chick and Rock was fake.


The ones with dudes breaking into a home didn't look fake at all. There's a doc on Netflix about snuff films apparently these things are legit and get traded/sold creepy *** hell to even think of that going on.
 
18,237
20,496
Joined Dec 3, 2013
I found out the film with the chick and Rock was fake.


The ones with dudes breaking into a home didn't look fake at all. There's a doc on Netflix about snuff films apparently these things are legit and get traded/sold creepy *** hell to even think of that going on.
somebody needs to run a sting operation find the ppl purchasing these joints and get rid of em.
 
323
196
Joined Feb 2, 2015
Y'all seen the Guinea Pig series? Movie of a samurai dude cutting a lady apart piece by piece? That's the movie that caused charlie Sheen to call the FBI when he was coke out lol

"Enter the Void" is probably THEE trippiest movie I've EVER seen.
 
7,007
291
Joined Jan 8, 2003
This is a long shot, because I barely remember it, hell, i didn't even finish it

but in the very beginning i believe, this guy gets shot, and i think his family got shot also?(maybe im mixing these two up :lol:)

but all i remember was this real big fat guy infested with maggots in his stomach when the cops show up
 
43,110
46,120
Joined Sep 21, 2008
I remember back in the days it was so much fun to hit up blockbuster TO RRENT different movies and to buy junk. I miss the old days
 
9,093
7,275
Joined Aug 30, 2008
Y'all some weirdos.
Why watch **** that ***** ya head up?
I'll pass on that :lol:
 

Nereyda Vuelve Por Dios

formerly DONRE
2,561
2,494
Joined Jul 22, 2012
A Serbian film can change yo life, its that sick. But camera work, editing, lighting was very good. Content is just out of this world. 
 
Top Bottom
  AdBlock Detected

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker or head over to our upgrade page to donate for an ad-free experience Upgrade now